Description

Every nation is a community of people connected by family and culture.The family has a great input in creating an identity of a young person, his/her system of values and it motivates them to participate in cultural events. One of the motives of uniting the European countries is crossing the national boundaries not forgetting national identities.

It is possible thanks to meeting people from other countries and knowing their culture.

The project ‘ The influence of cultural environment on the development of a young person – a citizen of a native country and the EU “ includes the following subjects:

1.Family environment: the youth get to know the structure of a family, system of values, traditions, celebrations, ways of spending free time in partnership countries. The project aims at grammar school students, who will have their own families soon. The acquired experience and information gained from the comparison of different models of families they can use in their own life.

2. The local environment: young people will get information about local institutions supporting the development of young people and they will get to know their offers concerning the development of interests and talents in partnership countries.

Students participating in the project will have a chance to know the influence of local culture and European culture on the development of young people.


Κάθε έθνος είναι μια κοινότητα ανθρώπων που συνδέονται μέσω του θεσμού της οικογένειας και του πολιτισμού. Η οικογένεια έχει μεγάλη συμβολή στη δημιουργία της ταυτότητας των νέων ανθρώπων, του συστήματος των αξιών, και τους παρακινεί να συμμετέχουν σε πολιτιστικές εκδηλώσεις. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά για τουτς πολίτες των χωρών της Ε.Ε. είναι να διασχίζουν τα εθνικά πολιτιστικά όρια, χωρίς να ξεχνούν τις εθνικές ταυτότητες.


Αυτό θα καταστεί δυνατό όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε επαφή με ανθρώπους από άλλες χώρες και γίνονται κοινωνοί της ιστορίας και του πολιτισμού τους.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η επιρροή του πολιτιστικού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη ενός νέου ανθρώπου – ένας πολίτης μιας χώρας καταγωγής και της ΕΕ " περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα:

1. Οικογενειακό περιβάλλον: οι νέοι θα γνωρίσουν την δομή της οικογένειας, το σύστημα αξιών, τις παραδόσεις, τις εορταστικές εκδηλώσεις, τους τρόπους που διαθέτουν τον ελεύθερο χρόνο δαπανών στις χώρες της εταιρικής σχέσης. Στο σχέδιο συμμετέχουν μαθητές οι οποίοι σύντομα θα έχουν τις δικές τους οικογένειες. Η εμπειρία που θα αποκτήσουν από την επαφή με την δομή της οικογένειας σε άλλες χώρες θα αποτελέσει πολύτιμο εφόδιο για την ανάπτυξη της δικής τους οικογένειας

2. Το τοπικό περιβάλλον: οι συμμετέχοντες θα αντλήσουν πληροφορίες για οργανισμούς οι οποίοι βοηθούν στην υποστήριξη της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των νέων και θα μάθουν πως κάποιοι φορείς προσπαθούν να βοηθήσουν τους νέους να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν τα ταλέντα αι τις δεξιότητες στις χώρες της εταιρικής σχέσης.

Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίζουν την επιρροή του τοπικού πολιτισμού και της ευρωπαϊκής κουλτούρας στην ανάπτυξη των νέων ανθρώπων.